Innbyggermøte om fremtidens helsetjenester

Velkommen til innbyggermøte om

fremtidens helse- og omsorgstjenester

Helse- og omsorgstjenestene i Tingvoll i samarbeid med pensjonistlagene i Straumsnes og Tingvoll inviterer til et åpent innbyggermøte torsdag 26. oktober kl. 18.00 - 20.00 v/Sellanrå grendehus.

På bakgrunn av tilbakemeldinger fra flere av de som deltok på innbyggermøte i april, har vi satt opp dette programmet:

• Innledning v/kommunalsjef helse og omsorg Jorid H. Kamsvåg.
  • Velferdsteknologi/ Helse- og mestringsteknologi v/velferdsteknologikoordinator i Sunndal kommune, David Friis.

"Hvilke teknologier finnes?" "Hvordan fungerer de" "Hvorfor er slik teknologi så viktig?".

• Samarbeid mellom frivilligheten og kommunen. Hvorfor trenger vi dette samarbeidet, og hvordan bør et slikt samarbeid være?" v/representant fra pensjonistlagene Leif Aagesen
  • Presentasjon av leder for Tingvoll frivillighetssentral Marianne Saltbones Lindboe. Hva er en frivilligsentral og hvordan skal den driftes i Tingvoll.
  • Åpen innspillsrunde

Vi serverer kaffe og litt å bite i.

For at vi i kommunen skal lykkes med våre samfunnsoppdrag, er vi avhengige av å få tilbakemelding fra innbyggerne. Vi håper derfor at mange kommer, at vi får tanker og innspill som vi kan ta med i videre planlegging.

Velkommen