Kan du hjelpe oss? Vi trenger boliger!

50 flyktninger skal bosettes i Tingvoll 2023. Vi håper å klare dette, men vi trenger din hjelp!

Flyktningene vil trenge boliger hvor de kan finne ro for å skape sine nye hjem.

Vi ønsker å hjelpe familier og enkeltpersoner som hadde blitt jaget fra alt de holder kjært og som sitter igjen med sorg og vonde minner.

Håpet er kanskje det eneste de har igjen. Et håp om å få hjelp og å skape et nytt trygt liv for sine barn og sin familie i Tingvoll.

Ville du ønsket at noen åpnet sine dører for deg og familien, hjalp deg når du trengte det som aller mest?

Vi ønsker og trenger å finne gode trygge boliger i Tingvoll, til alle familiene som snart er på vei til oss.

Hjelp oss å hjelpe de som kommer.

Vær med oss å gi håpet et ansikt.

Dersom dere har boliger som dere kan leie ut i områdene Tingvollvågen, Meisingset, Straumsneset og Torjulvågen håper vi at dere tar kontakt med oss så fort som mulig.

Tusen takk!

Hilsen,