Velkommen til oss, Ahmed!

Ahmed i samarbeid med May Kristin Vassli på NPT Den 1. september startet Ahmed Bahjat i jobben som plan- og byggesaksbehandler hos oss i Næring, plan og teknisk. I første omgang er det byggesaker han skal jobbe med. Ahmed er nyutdannet med blant annet bachelorgrad i plan og infrastruktur fra Universitetet i Sørøst-Norge (Porsgrunn).

Vi opplever Ahmed som engasjert og serviceinnstilt. Ahmed er bosatt i Tingvollvågen, men han har allerede vært på rundtur både i indre og ytre deler av kommunen. På fritiden har Ahmed en brennende interesse for fotball – og det er ikke usannsynlig at vi vil se han på fotballbanen i løpet av høsten.

Nå i starten er Ahmed i en opplæringsfase med May-Kristin Vassli og andre gode kollegaer som veiledere.

Margrete Magerøy

enhetsleder